luni, 9 februarie 2009

Am visat

Azi-noapte am visat ca tu erai Donald iar eu eram Daisy :)) Dar asta se explica pentru ca la masa de seara am citit comics. Apoi am visat ca am fost la bazin, dar si asta se explica pentru ca ai mei mi-au povestit ca au fost la bazin ieri. Intre toate povestile astea cu rate si ape tot trecea cate-o frantura de vorba 'Lumina aceasta era adevarata Lumina'..explicatia? Inainte sa adorm am citit umpic din Psalmi 'Israele, încrede-te în Domnul! El este ajutorul si scutul lor. Casa lui Aaron, încrede-te în Domnul! El este ajutorul si scutul lor. Cei ce vã temeti de Domnul, credeti-vã în Domnul! El este ajutorul si scutul lor.Domnul Si-aduce aminte de noi: El va binecuvânta, va binecuvânta casa lui Israel, va binecuvânta casa lui Aaron,va binecuvânta pe cei ce se tem de Domnul, pe cei mici si pe cei mari.' Tocmai de ziceam ieri ca am nevoie sa aud mai tare 'ai incredere in Mine'..si asta nu e tot. Dimineata, cand m-am trezit, imi staruia in minte 'lumina..lumina. Unde scria oare de lumina?..Gaaata! Stiu! In Ioan!' Inidid..cat iubesc eu versetul asta 'Lumina lumineaza in intuneric si intunericul n-a biruit-o' Ghet it? N-A BIRUIT-O. Nu, absolut deloc. Si nu se opreste aici caci 'Cuvantul S-a facut trup si a locuit printre noi plind de har si de adevar. Si noi am primit slava Lui, o slava intocmai ca slava singurului nascut din Tatal'
Nu ti-am spus ca daca vei crede vei vedea slava lui Dumnezeu?
Cred.

Niciun comentariu: