duminică, 8 februarie 2009

Varza

Acum am senzatia ca totul e varza. Mai rup o foaie..maine examen, ai scris portofoliu? Nu. Alta foaie..paru' imi sta groaznic. Alta foaie..Alo? Aaa, n-ai chef de vorba. Alta foaie..iar imi curge sange din nas si ametesc in mod inexplicabil. Alta foaie..Avem reptitie? Gata, ajung doua piese. Alta foaie..Mai e de facut dizainu ala, ala, ala si ala. Alta foaie..Telefonul nu imi folosete decat sa raspund nevoilor sporadice ale altora. Alta foaie (putreda rau)..nu e zi fara cearta si daca e se face raportu' in urmatoarea. Alta foaie..cosmaruri in serie sau artistice. Tot rupand foaie dupa foaie si in urma unei discutii despre alcool incep sa-mi doresc sa fac tuica de varza.

Totusi, e un gand care tot (re)(de)vine in minte: ai incredere in Mine. As vrea sa-l aud mai tare si mai des. Am nevoie de pumni tinuti.

Niciun comentariu: