marți, 21 aprilie 2009

Post post concert

Dupa concert ne-am intalnit cam toti la Gabi acasa. Printre cartofi copti, mujdei, salata si clatite (cu usturoi am nimerit una :)) ), sucuri din paharele de zestre a lui Gabi am jucat si Activity (- un joc pe echipe in care se mimeaza, deseneaza, dau definitii). Am ras cu Carmen cum nu am mai ras de luni bune, in mare parte de replicile lui Basti. In timp ce (alta) Carmen se chinuia sa deseneze un carusel Basti incerca sa ghiceasca: 'ummm..copii la balci, copii plecati la inviere..'
Definitiile au fost si ele la mare inaltime:
Intro parte a orasului sunt mai multe blocuri = cartier - Beti
Este o chestie care vine reprezentata acoperita de un cearceaf = fantoma - Corina
Un alt cuvant pentru savant -> deosebit - tot Corina
Care e verdele? Aaaaaaaaa, verdele! - Astrid
Despre mimat e cam greu de explicat, de mentionat totusi: o mana care face o miscare a valurilor este o greseala de tipar - Ewald
Mai jos sunt cateva desene. Tin sa subliniez ca toti autorii sunt (plus minus) absolventi de facultati, in orice caz intelectuali.



Bomba atomica - Cristi


Coarne de cerb - Mircea


Divort - Carmen


Scafandru - Corina


Urechelnita - Corina


Platou - Carmen


Pervaz - Carmen

Otrava - autor necunoscut



Lac glaciar - Denisa

Foca - Basti



Carusel - (alta) Carmen

Acumulator - Astrid

Niciun comentariu: