miercuri, 1 iulie 2009

Love story meets Viva la Vida

Fix asa numeste aranjatorul urmatoarea piesa. Omu' a luat cele doo cantece (Love story, Taylor Swift si Viva la Vida, Coldplay) si le-a scris impreuna pe motivul ritmicii comune. Tipul de la violoncel e genial sau in spre genial. Are viata in ea, in unele locuri auzi cum bate o inima, inceputu' parca povesteste, are si o parte lirica in care violoncelu' are un rol usor solistic, apoi la un moment dat ai senzatia ca stagneaza, ca se termina si atunci(min 2:47)..tic, tic, tic tot mai tare, incepe din nou sa bata inima si parca pur si simplu infloreste si ajunge la un punct culminant si trece in viva la vida..eniuei, va las sa va faceti singuri o parere. Nu dureaza 8 min, dupa piesa mai vorbeste si nenea pianistu'.

2 comentarii:

Gabriel P. spunea...

...ca sa iti raspund la intrebarea pusa pe blogul meu, eu am luat un template si l-am stilizat, apoi am facut antetul... multumesc ca m-ai vizitat.... daca vrei ajutor pt blog, te voi ajuta (dar de la toamana pt ca acum nu am internet) vara faina "inchideti-va calculatoarele si bucurativa de viata" :-)

Laura spunea...

si atunci sa inteleg ca ai trimis commentu' asta de pe satelit? ;)) glumesc
ai em uel dispozd. in principiu eu stiu hastemeliza, dar nu prea stiu cum pot sa-mi schimb templateul blogului (desi nu cred ca as vrea sa-l schimb, ca m-am obisnuti cu el) cu unul personal. vacanta faina in continuare