luni, 29 iunie 2009

Revelatie

Vorbind cu o prietena in seara asta despre problemele unui prieten comun am dat glas urmatoarei expresii: 'dar nici prin cap nu mi-a trecut'. Atunci a avut loc inceputul revelatiei, pentru ca initial am vrut sa rad si sa zic 'pai bine..hehehe..daca nici prin cap nu mi-a trecut, pe unde altundeva sa-mi treaca?' No, si in timp ce scanam posibilitatile de organe prin care ar putea sa treaca am avut revelatia.. Daca prin inima nu mi-a trecut, nici prin cap nu mi-a trecut..cu alte cuvinte, sau acelasi dar in alta ordine, 'cum sa-mi treaca prin cap daca nici prin inima nu mi-a trecut' sau 'nici prin cap nu mi-a trecut daramite prin inima'
Cum sa-mi treaca prin cap ca ar avea probleme, daca eu cu inima nu vad ce se intampla?

4 comentarii:

Anonim spunea...

Trebuie sa iti las un comment, nu pot sa ma abtin!
E foarte ambiguu postul tau..dar am prins ideea!
Totusi cred ca bati campii cu atata filozofie! Pe bune!
Adica spune-mi tu acum unde e limita dintre sentimente si ratiune. Nu exista ci ele se intrepatrund, e un fel de "zona gri" dintre alb si negru.
Daca ar fi separate as putea sa imi controlez sentimentele si nu as mai fi uman.
Cum poate sa iti pese de cineva doar rational dar nu si din inima? Sau invers, inima iti spune sa il ajuti dar ratiunea zice ca nu ai cum sau nu esti tu persoana care trebuie sa o faca? Nu cred!! Eu reactionez din instinct, sunt spontan, nu ma gandesc prea mult, daca simt apoi si fac apoi ma gandesc daca a fost bine au ba. De cele mai multe ori a iesti bine, dar si cand a iestit rau...

Acelasi Alberto

Laura spunea...

Alberto, ai foarte mare dreptate. Ce am vrut eu sa spun e ca relatiile dintre oameni se racesc, aproape fara motiv, si ele raman doar ca forma rationala.
Oricum, trebuie s-o las mai moale cu revelatiile.

Anonim spunea...

poti sa-ti pui raspunsul la comentul meu in locul postului! E mult mai succint!
Cred ca treci prin probleme..
Cred ca iubesti pe cineva care nu iti impartaseste sentimentele..Poate ma insel dar mie asa imi pare..
Alberto

Laura spunea...

Alberto, m-am mai gandit la commentul anterior..cand esti spontan faci tocmai lucruri pe care le cere, vrea, ii plac inimii. Poate de aia si de cele mai multe ori ne iese bine, caci inima are o forta de lupta inimaginiabila.