joi, 25 iunie 2009

Despre licenta si baloane

- Printati-mi si mie licenta
- Ummm..
- Mai astept mult?
- Domnisoara..ummm..asta..asta e un pachet de guma..
...
- Asa, si !?!
- Pai, cum sa va printez licenta de pe un pachet de guma? Nu se poate..
- Pai, cum nu se poate? Cum nu se poate? Nu se poate? Nu se poate sa-mi faceti o licenta si un viitor din..din baloane?
- Stiti..cum sa va spun..baloanele se sparg, sunt perisabile, cel mai mic vant le poate alunga departe-departe de tot sau chiar de tot.
- Da, aveti, intrun fel dreptate,dar stiti..eu vreau din baloane!
- E ilogic! De ce?
- Pentru ca..pentru ca te prinzi de baloane si ele zboara in sus..sus de tot sau chiar de tot.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Traumatizant, socant si in acelasi timp impresionant! Fanaticii spun ca e relevant..ca pana si cei neinteresati gasec interesant blogul tau!
Alberto

Laura spunea...

Fie eu chiar am ajuns la pragul chestiei asteia..cum ii zice..cand nu dormi si muncesti si nu mai poti..asa, bine zici, oboseala, fie si tu esti in sesiune, de nu mi se imprima deloc in mine exprimarea ta.
Revelant mi-ar fi placut mai mult. Totusi, manui bine cuvintele, imi place, drept pt care o sa ma mai straduiesc cu imprimarea.

Alex spunea...

"Pentru ca..pentru ca te prinzi de baloane si ele zboara in sus..sus de tot sau chiar de tot."
asta-i ca aia cu "alcohol can cause memory loss, or even worst, it can cause memory loss!"
Dar si oboseala extrema.
doar o coincidenta :-"

Laura spunea...

:)) da. adevarat, dar "de tot" si "sau chiar de tot" chiar au sensuri diferite

Anonim spunea...

cine ar putea gasi "interesante" elucubratiile astea? verbigeratii stupide!

Laura spunea...

Draga anonim neologic,
poate nu ai aflat, dar repetitia este o figura de stil (desi, aici, nu este vorba de o repetitie). aaa..si don't like it, don't read it :)

carmen spunea...

hai sa mergem la "up". e cu baloane :)