joi, 11 iunie 2009

atat

5 comentarii:

Alex spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=QojtvpGS18s
mai ieseam si eu prin cate un parc... Voi in Brasov aveti locuri foarte frumoase, sa nu mai spun de poiana. Cheer up!... somehow...
http://www.youtube.com/watch?v=7Z3F3WJXKgI
there's another one! :p
I see skies of blue and clouds of white
The bright blessed day, the dark sacred night
And I think to myself, what a wonderful world

The colours of the rainbow, so pretty in the sky
Are also on the faces of people going by............
Deci, asadar si prin urmare nu-i "atat", ok?

Anonim spunea...

Dar scoală-te, şi stai în picioare; căci M'am arătat ţie, ca să te pun slujitor şi martor atît al lucrurilor, pe cari le-ai văzut, cît şi al lucrurilor, pe cari Mă vei vedea făcîndu-le (Acts 26:16)

Laura spunea...

multumesc Alex.
multumesc Anonim, mult.
:)

Anonim spunea...

Nicidecum un baiat nu trebuie sa fie totul pentru tine, sau pe primul loc in viata ta!
Poza care ai postat-o lasa mult de dorit in relatia ta cu Dumnezeu. Din cate am citit pe blogul tau banuiesc ca esti intr-o relatie complicata sau ca te-ai despartit de el sau ca e el departe de tine, si cu inima...
Imi pare rau!
Nu e bun pentru tine, parerea mea!
Renunta, si urmeaza-l pe Cristos. O sa iti dea ceva mult mai bun!
Alberto

Laura spunea...

Alberto, daca Dumnezeu nu a fi fost pe primul loc in viata mea nu as fi supravietuit..poza a fost un moment de ratacire, pe care am si dat-o jos intre timp.