vineri, 19 iunie 2009

Revelatie

E vineri seara si nu vreau sa vorbesc despre cat de mult urasc facultatea si despre felul in care unii profesori isi bat joc ("daca lucrarea ta nu e uimitor de buna nu iei 5u" - nu am putut sa ma abtin). Desi momentan trec prin viata cu ochi mijiti (si mi se innoada ceva sub barbie) si incruntata vreau sa-I multumesc lui Dumnezeu pentru usa deschisa de la laboratorul de informatica, pentru incercuirea lui "Kohärenz und Kohäsion" si a lui "explikative Textentfaltung", pentru Carmen si Laura, care totusi a venit, pentru ca S-a folosit de intarzierea mea, pentru Sara si Razvi, pentru intalnirea "coincidentiala" cu Gabi la XEROX (cand iar intarziasem), pentru cele doo dictionare ale Danei, pentru Claudia - mult de tot si invataura de a avea prieteni adevarati, pentru binecuvantarea de avea o colega cu acelasi nume ca si mine, pentru nota fictiva, pentru colegele mele care nu au trimis niciuna materialul cerut, pentru acceptarea si asteptarea materialului si ma mai gandesc. Acum mi se invart cursurile si licenta prin cap si nu reusesc sa fac ordine.
Si sti ce, Carmen :), se pare ca inca cred in minuni. Pentru ca am uitat de examenul de la info si aflandu-ma "pur intamplator" in copru' T am gasit usa de la laborator deschisa si pe profesoara care intarzise peste timpul examenului cu o colega de la franceza. Pentru ca atunci cand am avut de pregatit trei subiecte profa de LGC mi-a incercuit sa scriu despre ce am vrut eu in clipa aia (si vorbesc serios ca era ca si cum o mana i-a condus mana). Pentru ca Laura a venit sa-mi aduca cursurile chiar cand era foarte ocupata si desi a intarziat Carmen m-a tinut de vorba cand vroiam sa plec si am primit cursurile. Pentru ca de fiecare data cand am intarziat m-am intalnit cu cine trebuie. Pentru ca Sara si Razi mi-au scris un capitol din licenta. Pentru ca am intarziat stand la coada la XEROX si asa m-am intalnit cu Gabi care mi-a zis de examenul la traductologie. Pentru ca nu am mai gasit loc decat langa Dana care avea doo dictionare (eu aveam 5 foi si un pix cumparate la XEROX). Pentru ca Claudia a fost o minune purtandu-se minunat. Pentru ca am o colega pe care o cheama Laura Gavrila, care este foarte silitoare si prezenta la ore si asa la examene toata lumea isi amintea de 'mine'. Pentru ca atunci cand nu am putut trimite materialul pt restanta nimeni nu l-a trimis si profu' a fost nevoit sa schimbe examenu'. Pentru ca profa de tehnici mi-a scris mail ca inca mai asteapta lucrarea mea pt limbaj publicitar si cand am de gand sa-i aduc licenta (asta dupa ce-mi luasem semi-adio).
Ceea ce ma face sa-mi redeclar dependenta..si bine e!

Ok, mai sunt chestii ce trebe rezolvate si inca nu rasuflu usurata, ba chiar socotesc si cu varianta unei licente in februarie, dar ce tine de mine fac si ce tine de Dumnezeu face tot restul.

Oh da, era sa uit de revelatie! A avut loc in doo etape, despartite una de alta de o saptamana, oftari, lacrimi, renuntari. Nu-mi amintesc locul unde au avut loc, asta pt ca momentan nu-mi amintesc mai nimic ce nu scrie in curs, sou:
Ce te faci daca ai multe probleme carora nu le mai vezi capatul si esti responsabil pt ele si rezolvarea lor?
Te faci om mare.
Ce te faci cand ai multe probleme carora nu le mai vezi capatul si esti responsabil pt ele si rezolvarea lor, dar ti le rezolva Dumnezeu?
Nu te faci nimic. Esti. Esti copil de Dumnezeu

Inca sunt cu ochii mijiti si incruntata dar am un zambet pe dinauntru si inca cred.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu inteleg cum de urasti facultatea..
Daca nu iti place atunci de ce te-ai mai dus?
Macar sa o termini cu bine!
:)
Alberto

Laura spunea...

asa e, alberto, pare pardoxala atitudinea mea. o urasc tocmai pt acei profi care-si bat joc si pt nivelul la care se preda. da, as vrea s-o termin cu bine..de asta depind multe decizii. cum va vrea Domnul :) eu imi fac partea