marți, 23 iunie 2009

Not in sound, not in silence

Cautand materiale pt lucrarea de licenta, care va fi fie un esec fie un succes, fie o bataie pe umar fie un sut in fund (nu sti de ce tind sa cred ca va fi partea cu sutul), am dat peste un film interesant. O da, lucrarea este despre comunicarea intre surzi, achizitia de limba a copiilor cu auz din parinti surzi si despre traducerea limbajului de semne. Ok, deci filmu' este o leaca siropos dar frumos facut ('86 este anul productiei), ea surda, el profesor la scoala lor. Cu chiu cu vai, la sfarsitul filmului reusesc sa fie impreuna trecand peste toate barierele. El ii zice ei, "nu vreau sa traiesc fara tine, couldn't we meet somewhere, not in sound, not in silence?" Mi-a placut tare cum el cauta o solutie de compromis in a se putea comunica unul altuia. Si iubirea a gasit calea..s-au imbratisat, fara bariere, fara a tine cont fiecare de el insusi, fara a se gandi la viitor.. fara cuvinte si fara liniste.
Poate ca va trebui sa vezi filmul ca sa intelegi ce spun sau poate ca nici atunci n-o sa intelegi :)) e posibil ca astea sa faca sens doar in capul meu si asta pt ca si asa e plin si nedormit.
Children of a lesser God se numeste. Filmu'..lucarea nu-mi amintesc..

Raluca, nu te pierde cu firea, urmeaza si reteta pt prajitura cu capsuni si mai incolo, de ce nu "sti tu unde", o revelatie despre fir de iarba si bungee jumping. Not in silence, not in sound but in sleep..

Un comentariu:

Raluca spunea...

Eu tot astept...dar nimic....oare ai uitat de prajitura? Sa ma apuc sa fac una sa-ti aduc aminte?:-?