vineri, 26 iunie 2009

In oala cu confuzie

Ma aflu in oala cu confuzie (o sa intelegi mai incolo de ce oala). Sparg baloane, umflu baloane, scriu la licenta. Dau sa adorm si cand sa ma asez mai bine, pe cine vad eu in cealalta parte? Ghici, ghici..Pe Carmen! Isi increteste mintea cu bigudiuri, dar si-a pus doar un bigudiu, daca-l pune si pe celalalt nu mai poate sa se sprijineasca de oala. E in halatu roz cu oi. O intreb ce face. Imi zice ca isi increteste mintea, dar ca oricum e degeaba ca la primu vant sau gand se duce..I-am zis ca eu sparg si umflu baloane si atunci, abea atunci, am realizat ca suntem in aceasi oala..

4 comentarii:

Anonim spunea...

Daca scriai in germana poate intelegeam ceva dar asa nici o sansa..Ce ai vrut sa spui?
Aha, mai vin posturi pe tema asta! Le astept!
Alberto

Laura spunea...

Alberto, sti germana? Am vrut sa spun, simplu, ca impreuna cu Carmen ma aflam in aceasi oala, a confuziei..restu'..da, mai tre' sa astepti :)

Anonim spunea...

Iubesc germana! Dar nu am cu cine vorbi.. Toata lumea e pe engleza..
Alberto

Laura spunea...

asa e, toti prefera engleza..cu toate ca germana iti da o libertate de exprimare mult mai mare. (stiu ca engleza are cel mai mare vocabular inca in extindere). printre cuvintele mele preferate este erschoepft.