marți, 6 octombrie 2009

Concluzia zilei

Si deci da, am plecat, am si ajuns, am si cunoscut oamenii. Acum, fur umpic de internet sa dau raportu pe scurt. (data viitoare pe mail, promit). Am dormit extrem de mult si tot in pozitii neortodoxe, am ateptat cu sufletul la gura sa se ridice ceata sa putem ateriza si, da, beni, ploa cu galeata cand am coborat din avion :)). Apoi cu autcoarul si in doo autogari, apoi in sfarsit la gazda, oameni de treaba.
Avut una bucata mica revelatie despre un curcubeu ce s-a arata scurt la ora amiezii. Poze mai incolo ca mi-e lene sa caut cablu'.
Concluzia zilei: Arriving in the UK - Tag as done.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Si sa mai zici ca vorbele mele n-au greutate...nu stiu ce-o sa se faca poporul englez cu atata ploaie :)
Ma bucur ca ai ajuns cu bine. De-abia de acu incolo incepe greul!...Domnul cu tine

PS: Sa nu incerci sa le crestineze pe indience...nu cred c-o sa reusesti :D

aphilippi spunea...

cum spunea Beni ...Domnul cu tine - da parca pe germana suna mai bine: Gott mit Dir :)

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Raluca spunea...

Laura.....maine o sa-mi ramana prea multa supa.:((