joi, 15 octombrie 2009

Self employed

Azi am fost sa intreb despre cum pot sa devin self employed. E interesant si socant as vezi oameni care sunt atat de draguti cu tine fara sa fie platiti.
In timp ce imi explica tanti ce si cum am iesit oleaca din trup (nu, nu am vazut o lumina puternica)..m-am uitat la mine. Eram acolo cu o agenda total dezordonata, in care scriu revelatii, liste de bagaje sau cumparaturi, desene absurde, pe care acum notam informatiile. Nu stateam picior peste picior (ce expresie stupida, realizez acum) caci riscam sa mi se vada sosetele cu dungi colorate inadecvate unui self employed to be :)). Nu aveam un diplomat, nici macar o geanta, o traista cu mozart, cadou de la mada, in care printre acte, cheie si portofel odihnea tihnit un porumb pe care-l port de vreo trei zile cu mine. Tot uit sa-l scot. Gandu' porumbului m-a amuzat peste masura, fapt ce m-a si trezit si am fost din nou atenta.

Un comentariu:

Unknown spunea...

"Self employed" asta e echivalentu la PFA al nostru?...sau care e treaba?
Bine ca nu erai cu morcovu... :)) (vai! ce gluma proasta)
Ciuus