joi, 15 octombrie 2009

Revelatia curcubeului

Aminteam intr-un post anterior despre o revelatie colorata..un curcubeu.
Asadar, eram deaunazi in autocar, la o distanta mare, mare de casa, de tot ce-mi era familiar si tot ce-mi dadea siguranta, ma incercau evident tot felul de sentimente,tot adormeam si ma trezeam, cand am zarit pe geam un curcubeu IMENS. Si daca zic imens era imens, nu am vazut asa ceva in viata mea. Normal, gura mi s-a curbat intru-un curcubeu intors invers, zambind pana la urechi si I-am multumit lui Dumnezeu. Mi-am amintit de Noe, mi-am amintit de fagaduinte, de vremuri vechi, dar in timp ce gandurile galopau curcubeul a disparut. Aproape ca m-am intristat..atunci am avut revelatia. Curcubeul era doar un SIMBOL al legamantului. Legamantul ramane, promisiunea ramane.. a fost, este, va fi pentru totdeauna.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Imi e dor de tine .....Am atatea sa-ti povestesc...

Anonim spunea...

..prea tarziu, dragul meu!

Alberto

Anonim spunea...

Ce definiţie frumoasă a zâmbetului: curcubeu întors... Mi-a plăcut foarte mult.