vineri, 30 octombrie 2009

Prieteni noi

Este un topic din seria caruia o sa mai urmeze cateva posturi. Unul dintre cei mai recenti prieteni ai mei este Henry. Pe Henry l-am cunoscut la magazinul unde lucrez ca voluntar de o saptamana jumate. Magazinul se numeste British Heart Foundation si este practic un magazin second-hand (col it fensi charity shop) care traieste din donatii de haine, incaltaminte si diferite obiecte. Banii stransi sunt donati cercetarilor pt bolile de inima, pentru aparatura etc.
Acolo l-am cunoscut pe Henry, de fapt am lucrat impreuna cu el doar in ultimele doo zile, dar l-am mai vazut si inainte. Este mic si durduliu, dar foarte harnic si demn de incredere. Ceea este cel mai important este ca oamenii aprecieaza munca noastra desi am senzatia ca pe mine ma lauda mai mult decat pe el. Nu e prea corect, mai ales ca in realitate el face cea mai mare treaba. Munca mea este mai mult de a conduce lucrurile si de a observa.
Nu stiu exact cati ani are, dar e tanar si plin de viata. El lucreaza de mult acolo, dar nu-si da niciodata aere din cauza asta, din contra. Ceea ce-mi place cel mai mult la el este faptul ca lucreaza cu placere si modul cum sub ochii rotunzi si simpatici se intinde mereu un zambet cand incepe lucrul.
Una peste alta Henry este un aspirator extraordinar!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Tin sa te contrazic: de fapt el isi da foarte multe aere, pt ca altfel nu ar putea trai :))
Pe cat e de amuzant, pe atat de mult ma intristeaza post-u asta...

aphilippi spunea...

Chiar daca in momentul de fata nu ma simt deloc in stare de glume - din motive personale, un link care poate fi foarte util in acest context: aici

carmen spunea...

HMMM...mie nu imi place de Henry, nici de Charles nici de nici un preten ce iti faci tu p'acolo. treci acas'