vineri, 1 mai 2009

In cele din urma

Sunt un fex ticalos ca nu am scris postul asta vinerea trecuta.
Acum ca v-am captat atentia vreau sa va intreb:
Ai astepta de la o prietena sa fie ordonata sau punctuala? Sa se priceapa la educat copii sau sa gateasca extraordinar de bine? Sa te faca sa razi sau sa te ia la pranz la masa? Sa vina la toate repetitiile sau sa organizeze tot programul? Sa te incurajeze sau sa faca lucruri in locul tau atunci cand esti la pamant? Eu am o prietena care le face pe toate, in cel mai desavarsit mod, ai mei sei. La ea gasesti de la bomboane si glucoza la picaturi de nas, senvisuri si mancare cat cuprinde in toate excursiile. Spune mereu 'da' cand o rog ceva, indiferent daca este vorba sa-l sune pe niculescu a 8-a oara, sau daca trebuie sa bagam in tiple sute de partituri. Pe mine ma uimeste extraordinar de mult. Este unul din prietenii prin care Dumnezeu imi poarta de grija. Ma tot intreb, Raluca..unde-ti ascunzi aripile?

3 comentarii:

Tiamarchos spunea...

Oamenii sunt mai presus de ingeri

Tiamarchos spunea...

Ingerii sunt de la Dumnezeu dar
omul e din Dumnezeu...mai ales noul Adam

carmen spunea...

le ascunde, dar nu prea bine ... mai iese cate-un smoc de pene ici-colo. love you ralu'