vineri, 29 mai 2009

Un fel de revelatie

Zilele astea am mai avut o revelatie. Mai scurta, mai mica, nu asa de importanta, dar cu posibilitatea de extindere in incheierea exemenelor. Fredonam deunazi 'Nothing compares to you'..ah, ce frumos, ce sublim, ce romantic..cand, stai putin! Asta e o tampenie! NOTHING compares to you..poate ai fi vrut sa zici NOBODY sau NO ONE, dar nu NOTHING. Ah,cat de frumos, cat de sublim, cat de romantic sa compari o persoana cu un obiect. Don't make me laugh, ca ma doare un dinte.

Total pe langa: Daca tot am scris corect pe engleza in postul asta, imi veni ideea sa-mi traduc blogu', ca doar nu degeaba m-a facut Transilvania traducator.

Si mai pe langa:
Lucrez la un site (top secret) despre Brasov. Daca aveti poze cu Brasovul faine sau ne, trimiteti pe mausy_laura@yahoo.com (am scris direct ca nu mi-a iesit ahrefu', bat-o vina de sesiune).

2 comentarii:

Tiamarchos spunea...

Ajuta-ma sa observ paralela dintre tine si romantism, daca e una...

carmencita spunea...

in flickr, pe profilul vargutza, am lasat cateva fotografii facute acum 3 ani in bv. foloseste-le daca gasesti ceva ce-ti place printre ele.