luni, 18 mai 2009

La narcise

Weekend asta am fost la narcise. Doo sferturi din timp am dormit, o jumate de sfert am mancat, cealalta jumate am invatat, iar celelalt sfert am fost tonomatul de servici. In rest mi-a fost foame, somn si lene sa repet. Dar uitandu-ma la partea buna a lucrurilor, am vorbit cu Sara si Razvi (si umpic cu Denisa ;))), i-am acompaniat pe baieti, am stat in aer liber o zi intreaga, ne-am inghesuit toti pe doo banci, m-am simitit binecuvantata. Multumiri familiei Hatia pentru contextul comfortabil si gustos.







2 comentarii:

Ewald spunea...

Fam. Hatia(cu i...nu cu e...:P )a fost onorata sa gazduiasca asemenea persoane deosebite, atente, talentate si de un real ajutor in organizarea si desfasurarea programului "narcisial" :P... Ne bucuram ca v-o placut inghesuiala:)
Va asteptam sa reveniti...

tiamarchos spunea...

https://sa.ma-luati-si-pe-mine.va/rog/frumos/tiamarchos.co.uk/:))