joi, 25 octombrie 2007

Despre imbratisari

Vroiam sa te imbratisez si parca prin dorinta asta iti vedeam si lacrimile din ochi. Chiar vroiam..dar, fir-ar sa fie, ca niciodata nu reusesc! Pe toti vreau sa-i imbratisez..lumea intreaga, de-ar incapea intr-o imbratisare. Nu pot. Pur si simplu nu pot. De fiecare data cand ma gasesc pe punctul efectuarii unei imbratisari esuez. Simt tensiunea, imi aud inima batand a drag, vreau sa traiesc vesnicia acelei imbratisari si cand sa o fac, bratele nu ma asculta! Parca-s cusute, la masina, de corp. Si imediat rationalul din mine '-stai dom'le cuminte!' Nu mi-e frica de imbratisari (desi mi-am pus singura eticheta asta)..nu mi-e frica de cei pe care vreau sa-i imbratisez..mi-e frica de mine..
N-am scuza, dar totusi iarta-ma.
Hei, stie careva daca pot sa urmez niste cursuri?

5 comentarii:

carmen spunea...

imbratisarea...e cel mai puternic drog si de cele ami multe ori nu scapi de el decat cu...si mai multe imbratisari.te-ai astepta sa scada intensitatea sentimentului, iar daca crezi asta, you're in for a surprize.

carmen spunea...

imbratisarea...e cel mai puternic drog si de cele ami multe ori nu scapi de el decat cu...si mai multe imbratisari.te-ai astepta sa scada intensitatea sentimentului, iar daca crezi asta, you're in for a surprize.

Anonim spunea...

:) sa'i spui sa nu'i spui...orice ai face sa o faci zambind:)

Anonim spunea...

tocmai mi-am dat seama ca am postat la un alt articol :)) era pt thoughts:p

Anonim spunea...

Pai mai stiu pe cineva care are un trac inainte sa o faca.... Austria iti spune ceva?