marți, 23 octombrie 2007

Mama lui de explorator..

Nu, nu ma refer la Livingstone sau la altii din breasla lui. Ma refer la internet explorer. Pana azi n-am crezut ca un browser te poate face sa plangi..sa plangi zic? Sa te aduca in pragul disperarii vroiam sa zic! De ce??? De ce interpreteaza acealsi padding diferit?? De ce nu preia background-image?? De ce la el 1px nu e UN PIXEL!!!??? (Intrebarile lui Hamlet sunt mici copii pe langa ale mele.) Bai, si parca o face intentionat. Nu stiu..cred ca o iau razna..da am impresia ca de fiecare data cand dau ctrl F5 si nu se schimba nimic, parca ranjeste la mine 'na, ca nu poti sa ma obligi sa fac nimic. Tot cum vreau io fac. Poti sa scrii 1000000 de css-uri. N-am chef.'- si-mi scoate limba. Jur!
Oh, yeah si pe poza am copyright (al meu)

Niciun comentariu: