luni, 22 octombrie 2007

Lunea, cand iarba nu creste..

..normal ca nu creste ca doara a nins..cum sa creasca?? Dupa o duminica in care am dormit pan' la unspe', am mancat cartofi prajiti, ne-am bulgarit ca pe vremuri, vine o zi de luni. Luni, cand ma trezesc la 7, n-am timp sa mananc acasa, merg la munca etc etc. A da! si ma doare maseaua de minte de mor!! Parca prostia ar trebui sa doara, right? Am luat o pastila..comprimat filmat (aham..d-aia is asa scumpe,sunt filmate inainte sa le ambaleze) da parca ma doare mai tare..
Revenim dupa ce-si face efectul..
Eeei, parca ceva-ceva mi-o mai trecut. Ziceam ca a nins..m-am trezit (in pragul amiezii) si m-am uitat pe geam sa vad cata zapada s-a pus. Era..cat sa te bucuri. Si cauciucurile, in care vara tinem flori, erau acoperite cu un strat gros si aratau ca niste briose cu frisca :P yummy! Gustos gand de dimineata. Intre timp s-a cam topit zapada dar io inca sper ca de ziua mea ma voi da cu placa. :D
Sa creasca iarba!

Niciun comentariu: