miercuri, 17 octombrie 2007

"Nu ti-am spus ca daca vei crede.."

Mancam dimineata ceva cu cartofi si vinete - mult prea sarat in orice caz - cand incepura si ochii-mi sa produca sare. Ciudat..foarte ciudat. De ce plangeam? Nu ma certase nimeni, era soare afara, primisem si un bonus :P. Ce's cu lacrimile astea dom'le?O scurta scannare a sufletului..chrrbzzzchrzbzzszs..Aha! Asta era. Eram suparata pe mine si pe toti ca incetam sa luptam (cuvinte mari). Fir-ar sa fie! Ce daca a facut iar o prostie? Go on..Si eram nervoasa ca nu sta in puterea mea sa schimb tot, ca sunt prea pasiva uneori.. si somnoroasa (mai ales)..uff. Da, capu' sus! Asa mi-am zis. M-am spalat pe fata si m-am dus sa ma spal si pe suflet si zice asa: 'Domnul va zidi iarasi Sionul si se va arata in slava Sa'. Da..Mi-ai spus..Voi!

Niciun comentariu: