luni, 15 octombrie 2007

windows la pachet

Imi vine a rade da' si a plange (ca'mparatu' din poveste). Azi. Eram concentrata asupra unui padding ce nu vroia sa se alinieze nicicum cand o musculita, d'aia de-si traieste viata..umm..ziua..la maxim, se aseaza pe marginea monitorului. Si io cica s-o sperii cu cursoru' de la mouse. Faza penibila e ca mi-am dat seama abia dupa a treia incercare de ce nu zboara musca..Am ras..nu e prima oara cand fac d-astea. Deunazi ma dusei la un chiosc si ii zic vanzatoarei: 'umpachet de windows, va rog'. Vad ca vanzatoarea nu face nicio miscare.'umm..(procesez, procesez)..winterfresh! winterfresh!' Am ras. Intr-o alta ocazie scapai un caiet in apa (din cauza unei miscari gresite) si vrui (cu toata sinceritatea recunosc) sa dau 'undo' sa fac alta miscare. M-am speriat. Ca sa nu mai zic ca oridecateori caut ceva intr-o carte ma gandesc la ce bun ar fi un ctrl f. Ma sperie umpic treaba asta. Daca mi se-ntampla numa' mie..ok..oricum n-am toata tigla pe casa.;)) Ma intreb..in caz de inec (nu stiu sa inot) o sa caut F1???

2 comentarii:

Anonim spunea...

=)) Excelent. Si vreau sa te linistesc. Nu esti singura!!! M-am trezit de nu pot sa numar de cate ori vrand sa dau ctrl F intr-o carte sau ctrl Z cand am scris ceva gresit cu un creion. Cel mai nasol e cand scrii cu pixul si nu mai ai nicio sansa ;)
Dar te inteleg. Foarte bine... Cred ca am mai si vorbit despre asta, sau? Cam cu un an in urma parca :))

Anonim spunea...

PS Cel mai dragut a fost cand aveam doua tastaturi in fata, una de laptop si in spatele ei cea a PCului. Am ajuns sa dau restart la PC dupa 5 minute de incercari de verificat cabluri etc. pentru ca nu reactiona tastatura. Iti inchipui de ce...