joi, 24 ianuarie 2008

Cum sa razi

'Ce om bun esti', 'tin tare mult la tine', 'tre' sa ai curaj', 'trec toate'etc etc
Sunt fraze, cuvinte pe care le-am auzit de sute de ori..cand nu aveam nevoie sa le aud si de putine ori cand aveam nevoie sa le aud. E asa usor sa spui cunvinte frumoase pe timp de pace si soare, sa incurajezi cand omul oricum nu-i descurajat, sa spui ca ierti cand nimeni n-a gresit..Am constatat io ca in fata durerii, a descurajarii, a greselii, a urateniei indiferentei oamenii...tac. Si pan' la urma poate ca nici nu sunt asteptate cuvinte..
Io, una, dk nu poti spune nimic, macar razi. Da' sa nu razi din senin ca din senin pot si eu..sa razi din nori, din ceata si din ploaie rece..

Un comentariu:

Alex spunea...

da... si asa incepi sa depasesti singura presiunile psihice si mai departe nu stiu... nu stiu daca acela e inceputul sau e doar scaparea ieftina, oricum, nu mai rad in acele situatii. Ma gandeam si eu la asta recent, ieri mai exact. Nu am incurajat niciodata pe nimeni la bine, pentru ca ma gandeam "sa nu i se urce la cap". La rau ascult doar, iar daca e ceva prin ce am trecut si eu, vin cu solutii, daca nu, atunci cu idei, dar nici la greu nu imi amintesc sa fi incurajat pe cineva. Imi produc discomfort multumirile. Mai bine tace si ii vad bucuria pe față. Atunci sunt multumit. "tre' sa ai curaj" si "trec toate" nu le vad ca pe niste incurajari... sunt aspecte reale si batute in cuie. Am spus deja prea mult pentru un comentariu, dar mai adaug o faza:
"-Cum esti?
-Bine, multumesc!
-Pentru nimic, are sa-ti treaca..." (si mi se mai spune ca am privire de poker)
oooo si intrebarea... na... neuronii nu inmuguresc, joaca sticluță (prima data mi-a venit sa scriu ca joaca ruleta ruseasca)