vineri, 11 ianuarie 2008

Repetite de (de)cor

In fiecare joi, foarte punctuala, la 6 fara 2 min/6 si 5/6 si 10/maxim si un sfert, merg la cor. Incepem cu incalzire,peste care as vrea sa sar de cele mai multe ori. Nu ca ar fi nefolositoare, dimpotriva, ne ajuta f mult la cantat, da' dupa o zi de munca scoala si altele numa' de gimnastica si acrobatii vocale nu mai imi arde. (Sa-mi fie rusine). Aseara am ajuns totusi inainte de incalzire. Nimeni la sopran (nimeni sub 40 de ani). Imi scot aparatu' sa nu ma plictisesc. In 5 min apare Larisa..
"Salut"
"Servus"
"Am vrut sa-ti iau ceva de ziua ta da' n-am apucat. Mai astepti?"
"Ce e?"
"Made in China"
"hmmm..."
Coru' incepe sa cante.'Denn die Herrlichkeit..'
"Unde suntem?"
"Tactu' 23"
Caut nedumerita. Nu se potriveste nicicum. Pauza.
"Tu Larisa ce canti acolo? Unde suntem?" Rasete infundate. Luasem stima de tenor..
"Ti-am aratat ultimele poze?" Uite
"Wow, ce fain. Super. tu, azi am observat si io cand se vede safiru' albastru."
"Ha?"
Isi scoate inelu' (caci de curand are un anumit inel pe un anumit deget) si-l tine in lumina.
"Da, tu! Ai dreptate, ii albastru." Dau sa-l musc sa vad daca-i aur veritabil. Raseste infundate.
Ellias.. Mendelssohn.
"Ce nu-mi place piesa asta..Ce-ai mai primit de ziua ta"
"O bluza si..umm...un parfum. Chiar, ia miroase. Se mai simte?"
"Putin"
Se intoarce Zsuzsi si ne da un catalog AVON. O vazut femeea ca s-asa ne plictiseam.
"Care-i diferenta dintre o perie radiala si una rotunda?"
"Nu stiu. Imi cumperi una rotunda de ziua mea?"
"NU mai vrei chestia aia chineza?"
"Nu stiu.."
"Sopranele atentie la fa-ul ala!"
Nota nu spray-ul, evident. Vine Gabi.
"Servus"
"Servus"
"Servus"
"Dupa ce termini sa-mi dai si mie sa ma uit"
"Ok"
"Wow, ce expresie are Marko! Stai sa-i fac o poza"
"Domnu' Simon creda ca-i faci lui si acum zambeste..Sa-i faci."
"Mi-am luat portofel si manusi"
"Si io tre' sa-mi aiu portofel. Iti place poza asta cu John?"
"Cute."
Sopranu' 11 masuri pauza.Gabi rasfoieste catalogu'. Domnu' Simon inca zambeste. Fa-u' tot nu-i curat. Cei doi basi rad de al treilea bas. Larisa se prosteste cu oaia mea de carton. Domnu' Simon nu mai zambeste. Ii fac poza. 'Denn die Herrlichkeit..'Se termina repetitia.
Joia viitoare, foarte punctuala, la 6 fara 2 min/6 si 5/6 si 10/maxim si un sfert, o sa merg la cor.

Imi propun sa fiu mai cuminte.

2 comentarii:

Alex spunea...

am folosit candva si o camera mai buna... cea a surioarei mele, dar locul unde am pus acele poze nu obisnuiesc sa il "promovez" ca si pe celalalt. Nici nu e actualizat. Aici e un link: http://www.hi5.com/friend/photos/displayUserAlbums.do?ownerId=94694767
sper sa mearga. Am acolo mai multe albume. O camera mai buna spui... poi io ma gandesc sa imi cumpar cel tarziu in martie una de filmat(daca nu imi ies tocmai cum vreau eu socotelile pt februarie). Dupa aceea "Traiasca serverele YouTube !"
dar ai mai spus ca nu iti plac poeziile,dar iti plac expresiile.

ramona spunea...

tztztz, altii isi doresc sa aibe sansa sa cante asa profesional, iar tu te gandesti ce spay fa sa iti iei:P da, lasa k de-acuma am io grija sa fii cuminte:P;))