marți, 29 ianuarie 2008

Sunt stylist

M-am tuns joia trecuta. Ma tund destul de rar dar de fiecare data cand ma tund nu-mi place cum arat. Drept pt care de fiecare data imi cumpar agrafe, geluri, placi (exagerez) si ajung iar la frizer pt imbunatatiri. Ei, joia asta, la fel de nemultumita, am hotarat totusi ca nu ma mai tund iar, dar m-am aranjat in mod unic: am intrat cu fata intrun grilaj. ;)) Lumea nu mai e acum atenta la bretonul meu comunist ci la buza sparta artistic si la zgarietura trendy de sub nas.

Un comentariu:

Alex spunea...

doar par luminat. Normal ca nu am sa scrio pe aici toate prostiile pe care le spun si le fac intr-o zi. Pe net putem sa parem cu totii luminati.
Nu inteleg de ce nu intelegi ce scriu uneori... Daca ce citesti pe pagina mea e de neinteles, inseamna ca e absurd si a fost scris pentru ca rasul meu se hraneste cu absurditati, prin urmare, daca te pune pe ganduri nu-i bine. Da-i "end process". Daca am insa o tinta si nu e vorba de umor am grija sa adaug ceva astfel incat sa se prinda cine trebuie. In rest prefer simplitatea in exprimare... sa ma fac inteles. Cu versurile insa e alta poveste. Acelea-s mai mult niste chestii personale. Ce-mi declanseaza mie o emotie legata de o experienta din viata mea, tie are sa iti declanseze alta, e normal sa nu le intelegi. Bancul e tare, multumesc!
Prostim si tie unul: Dupa ce loveste un pieton, masina isi continua drumul inca vreo 10 metri… Soferul scoate capul pe fereastra si tipa: - Fii ba atent!!! Pietonul se ridica repede, speriat, impleticindu-se si intreaba: - De ce, dai inapoi?
Swingle Singers mi-au produs nuuuumai zambete.