joi, 17 ianuarie 2008

Raspuns la "De craciun"


This is what I mean

3 comentarii:

Alex spunea...

dRAGA JURNAL
cE TAAARE AR FI DACA AS AVEA O SOSETA DE LANA CAT MINE DE MARE IN CARE SA INCAP CU TOTUL CA SA NU-MI FIE FRIG LA NAS CAND E FRIG AFARA... SI O CIZMA MARE IN CARE SA INCAPA SOSETA CA SA NU MI SE UDE SOSETA CAND NINGE SAU CAND IMI PUNE CINEVA PIEDICA PE STRADA SI O VESTA ANTI MOS CRACIUN!

Alex spunea...

de cand foloseam jurnalul de pe haicinci, simteam ca ar trebui sa sune ca si rugaciunea lui Tetelu de la Catavencu

Alex spunea...

mos craciun nu exista pentru ca a fost doborat de americani. Au crezut ca e Bin Laden, iar acum il dau prin toate reclamele. E o conspiratie, vezi ca si Coca-Cola renunta la ursii polari si trece la Mos Craciun, numai ca sa mai avem noi impresia ca e in viata. 8-}

Asta-i alta aberatie... dintre ale mele(am una si mai tare cu Pegas).
Si apropo, pe mine m-a adus barza.
8-}
Pe tine te scoate din sarite, dar daca nu ar fi acele zile, majoritatea ar uita cu desavarsire... poate ca si eu (you know for real only when it happens).