marți, 29 ianuarie 2008

Poate..

Drumul inspre statie are brazi si de-o parte si de cealalta. Cei din dreapta sunt mai puiuti decat cei din stanga, care au cam 20 de m. Ma uitam la cei din dreapta si-mi placeau crengile pline de zapada si incercam sa-mi dau seama ce-mi exprima. Aratau ca niste brate, cumva ma speriau sau erau ocrotitoare? Nu, altceva..mergeam si nu-mi dadeam seama. Stai putin! Arata cu degdetu'! Da,asta era! Toti aratau in aceasi directie...cea opusa unde se aflau brazii ceilalti mai mari, mai batrani..parintii lor. Si m-am uitat la parinti. Tot cu degetu' aratau si ei..spre copii. Imi parea ca se criticau. Gresit, se intindeau ca sa se imbratiseze. Dar nu reauseau nicicum pt ca era strada la mijloc si n-o sa reusesasca niciodata..sau aproape niciodata. Poate ca vor creste mari, mari de tot, pana la ceruri si atunci o sa li se zica:"El va întoarce inima părinţilor spre copii, şi inima copiilor spre părinţii lor.."

Un comentariu:

Alex spunea...

ce ne-o mai prins curentu asta copacesc! Recent scriam si eu ceva legat de copaci in blogul cuiva; ca mai mult scriu in blogurile altora(comentarii) decat in al meu.
Inainte sa intru astazi pe adresa blogului tau mi-am amintit ca m-am vazut la linksuri si mi-am spus: "na, o compromis identitatea lu' Blogăreanu,, nu mai mult decat am facut-o eu deja". Canda sa scriu adresa tastez "cool" si ma asteptam sa imi apara restul adresei. Nu aparea "http://lauragavrila.blogspot.com/". Apoi vad ce am scris. Tocmai am ajuns de la lucru. Mai am faze ca asta la oboseala (in liceu, dupa multe ore de programare intr-o zi am incercat sa opresc monitorul... si nu ajungea cursorul mouse-ului la butonul on/off)
Esti sigura ca vrei sa stea linkul la pagina mea acolo? Ca eu nu-s sigur.