joi, 19 iunie 2008

Despre bucati de pizza si viata

Mancand in seara asta pizza cu cateva prietene am ajuns la concluzia ca bucatile de pizza sunt inegale..la fel si viata.
Eram, dupa 8 ore de munca, in piata sfatului, pe fuga, sa ascult si io marele 'concert romantic'. Sincer, nu prea ma dau in vant dupa treburi d-astea dar de data asta chiar m-a atins.. Aproape sa ajung in depresie. Deh, asta-i viata, mi-am zis si m-am dus la alimentara. In timp ce ma uitam nedumerita la multele sortimente de suc aud o voce in spatele meu: 'Va pot ajuta cu ceva?'
Ma intorc zambind 'Nu, multumesc. Incerc sa ma hotarasc ce suc sa cumpar.'
Revin la sucuri. Hmmm..mi se parea teribil de familiara fata tipului..Neah, nu poate fi. Ma uit iar cu coada ochiului..si totusi? En fine, il iau pe cel mai putin toxic, dau sa merg la casa si..o spontaneitate de moment: 'Nu va suparati, ati predat cumva geografie?'
'Ummm..da..'
'La Honterus, nu?'
'Da, tu ce clasa esti?'
'Am terminat acm 3 ani, da' va stiu din cls 9..prin 2001..'
'Da, da..io eram.'
'Aham..' N-am putut decat sa zambesc cat de frumos am putut la care omu' a zis:
'Pai, sa ai o seara placuta.'
'Multumesc, la fel.'
Dap, mi-a trecut depresia..Asa e viata..azi profesor maine vanzator. Azi bine maine singur.
Totusi, chiar daca ai o bucata mai mica de pizza se prea paote sa ai mai multe ciuperci pe ea decat are vecinu'..

5 comentarii:

Anonim spunea...

dar tu s-ar putea sa ai mai multe boabe de porumb... hmm... ce zici?
oricum, pofta buna! la acea bucata de pizza nu la fel de mare ca a celui de langa tine si cu mai putine ciuperci...

Laura spunea...

:) a fost buna. a mea era intradevar mai mica dar cu multe ciuperci (asa parca m-am exprimat) si da, si porumb mult

Alex spunea...

'Da, tu ce clasa esti?' :)) ... :)

Anonim spunea...

"tine-ti cont"
Am ajuns din greseala pe-aici si nu doresc sa-mi aduc contributia la filosofii de viata cu iz culinar.
Voiam sa remarc ca "tineti" forma verbului a tine la imperativ persoana a 2-a pl se scrie fara cratima. Daca voiai sa scrii "tine-ti parerile pentru tine", forma ar fi fost corecta.
Asa ca de la un impatimit al cuvantului la altul ;)

Laura spunea...

multamesc.:D
deh, daca-as fi fost la la LMA ar fi trebuit sa stiu