miercuri, 11 iunie 2008

Unu' vine altu' pleaca

Dupa o saptamana de dureri dentare, hemoragii (tot dentare), alintat si, de ce nu, lene cronica, saptamna in care am invatat mai mult dependenta, am avut iar chef de munca. Daca pana mai ieri pozitia mea la birou era f apropiata de orizontala, degetele mi se miscau cu viteza luminii stinse, picioarele se intindeau lenese sub birou in capete fiind papuci de casa sub forma de catei caldurosi pt a ma simti si mai comfortabil, AZI am avut chef de munca. Jur. Numai ca azi, cand mi-a venit chefu', a plecat curentu' si dupa ce a venit curentu' a plecat netu' (din motive proprii de imbecilitate) si cand a venit netu' a plecat chefu' si in cele din urma, dupa ce a plecat chefu' a venit pehaşpeu..


P.S. Caare sunteti la stomatologie poate va ganditi sa deschideeeti un cabinet cu program de noapte

2 comentarii:

Alex spunea...

ce mai face catelusul?

Anonim spunea...

:)) chiar m-ai distrat cu rimele şi crimele din ziua de azi

PS: te-ai luat după mine cu facturează.ro sau l-ai pus dinainte?