luni, 16 iunie 2008

Iaurt cu capsuni

'Vrei iaurt cu capsuni?'
'Da'
'Hai, ca-ti dau acum, numa' sa pun hainele astea in dulap.'
Peste juma' de ora.
'Auleu, am uitat de capsuni..stai sa spal vasele astea si-ti dau'
'Bine..'
Alte 10 minute.
'Inca umpic.'
Peste alte 10 minute.
'Ti-am adus siropu'.'
'Si capsunile?'
'Fir-ar sa fie de treaba ca am uitat! Acum iti aduc da' stai sa termin cu hainele astea ca uite ce e aici.'
'Bine..'
Inca 15 minute.
'Hai sa facem patu' si iti aduc p-orma capsunile cu iaurt'
'Bine..Sau..'
Patu' e gata, rugaciunea, pijamalele.
'Uite, am adus iaurt cu capsuni. Dormi?'
..
Spune acum multumesc, iarta-ma, te iubesc, imi place bluza ta. Cumpara azi un covrig in plus pt tanti care vinde flori la colt, inghetata pt toti de acasa, o agrafa pt prietena ta. Fa acum curat in dulap, in camera, in minte. Imbratiseaza, razi, traieste acum..
Pana dimineata s-ar putea sa se acreasca capsunile si.. s-ar putea sa nici nu ii mai trebuiasca.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Îţi spun ACUM că mă bucur că exişti :)