joi, 12 iunie 2008

E la moda 'Vine Domnul'

Sunt un tânăr, adventist în ziua a şaptea. În celelalte zile sunt tot tnăr dar..mai puţin adventist. Şi, ca orice tânăr îmi place să fiu la modă, îmi place să-mi trăiesc viaţa din plin..dar mă simt ca şi cum aş trăi-o din gol. Munces, învăţ, alerg, fără oprire de-a lungul zilei şi mă trezesc seara că iar am eşuat în a trăi ziua de-a latul şi de-a înaltul ei. Îmi aleg cu grijă hainele şi le asortez ca să cadă bine şi uneori..aproape cad de pe mine.
De ceva vreme, însă, e la modă 'Vine Domnul!'
Mi-am întins părul, l-am încreţit, l-am udat, l-am uscat şi iar l-am udat şi..degeaba. Ciudat trend mai e şi ăsta! Parcă nicio cămaşă nu se mai asortează şi pantofii mă strâng. Mi-a luat ceva timp să realizez că ceea ce are nevoie de reamenajare este sufletul meu. Ceva e putred la mijloc. am incercat să dau cu parfum dar degeaba. Nu numai că e putred e..pustiu! Şi în pustiul acesta am auzit un glas:
'Pregătiţi calea Domnului, neteziţi-I cărările.'
'Doamne, ce-Ţi stă în cale?'
Am ieşit şi am căutat să pregătesc. Am căutat şi am găsit. Am găsit un bătrân al cărui baston alunecase şi acum stătea neputincios pe jos. 'Ridică-l! şi ridică-i ochii spre munţi. De acolo îi va veni ajutorul!'
Am mers mai departe şi am găsit un grup de oameni care plângeau lângă un mormânt. 'Mângâiei-i! Şi spune-le de mpâormântul care acum e gol!'
Am mers mai departe şi am găsit un sărac căruia nu-i ajungeau banii să-şi cumpere mâncare. 'Ajută-l! Şi dă-i să guste să vadă ce bun este Domnul!'
Puţin mai încolo era un copil ai cărui ochi erau scăldaţi în lacrimi. 'Ia-l în braţe! Şi spune-i că a lui este Împărăţia cerurilor!'
Şi tot aşa merg dintro parte în alta..calea se pregăteşte, cărările se netezesc şi-mi pare că alerg spre cer! Dar nu e aşa..Cerul aleargă spre mine şi..mai are doar un pas!

2 comentarii:

Anonim spunea...

frumose versuri sa sti ca ai dreptate E una sa fi obisnuit cu ideea ca Vine Domnul! si ii alta ca il asteptzi...Domnul sa te binecuvanteze in viatza sa fi fericita!!!

Anonim spunea...

Laura, imaginea ta in minte ...e ca o lumanare in furtuna.
Pe zi ce trece arzi si te stingi cate putin.
Mi-e tare dor de tine.
In fiecare zi imi aduc aminte toate clipele pe care le-am petrecut impreuna (putine dar traite din plin).
Laura, cu tine sunt fericit, nu doresc pe altcineva...
Nu stiu daca am sa ma intorc vre-odata..poate saptamana viitoare poate luna viitoare sau poate peste zece ani...sau, cum spunea si MIB ca o sa ma intorc in palton de stejar; Dumnezeu stie!
Daca ar fi dupa mine azi as veni, macar o clipa sa te vad;
Sunt trist ca stiu ca nu imi impartasesti sentimentele
Stiu ca sunt defect si ca sunt prea sentimental. Asa e Tiamarchos si nu o sa se schimbe. Dar cel mai important lucru e ca...te iubesc!
Duminica asta ma logodesc cu Rebecca si o sa incep, sper prin mila Lui, o noua viata! O sa fiu British la anul, o sa am un job calumea, nu o sa mai fiu singur, si cel mai important e ca Tiamarchos junior o sa aibe ochii albastri:)